HTML

A Műút folyóirat szerkesztőinek naplója

Facebook-oldal

twitter

Tudásgyár

Moderálási alapelvek, etikett

A Műút folyóirat szerkesztőinek naplója moderálás tekintetében a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének vonatkozó alapelveit tartja irányadónak (lásd MTE Tartalomszolgáltatásra vonatkozó működési, etikai és eljárási szabályzat, 3. sz. melléklet).

A jómodorról továbbiakat itt:

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

egy fordítógép bájai

2009.02.22. 03:45 :: k.kabai l.

ad notam marylin manson: heart-shaped glasses

ő emlékeztet az egyik iskola
mikor vágott
és ő volt öltözve, fehér
és nem tudtam venni a szemem le róla
de ez nem az, amit én vettem le, hogy az éjszaka

és soha nem fedezik fel
mit tett vele a ruhát, nem
azt mondta:
„kiss me, it’ll gyógyítani, de azt nem szabad elfelejtenünk;
csókolj meg, azt fogja gyógyítani, de nem fogja elfelejteni”

nem bánom, ha
tartása nekem bizsergés
ha én maradok veled
és maradok én is

ne törd, ne break my heart, és
én nem szakította meg a szív alakú szemüveget
kislány, kislány
akkor csukd be a szemed
a kék kezd nekem magas

ne törd, ne break my heart
és én nem szakította meg a szív alakú szemüveget
kislány, kislány
akkor csukd be a szemed
a kék kezd nekem magas
engem is alacsony
ez a kék kezd nekem jó, hogy nekem alacsony

ő emlékezteti az egyik tudtam
hogy darabolt a negatívokat életem
én nem veszi le róla a kezem,
a lány nem engedte meg lehet bárhol, de belülről

nem bánod meg
tartása nekem bizsergés
ha én maradok veled
és maradok én is

csak nem bontják, nem break my heart
és nem szünet
a szív alakú szemüveget
kislány, kislány
akkor csukd be a szemed
a kék kezd nekem magas

ne törd, ne break my heart
és nem szünet
a szív alakú szemüveget
kislány, kislány
akkor csukd be a szemed
a kék kezd nekem magas
engem is alacsony
ez a kék kezd nekem magas
engem is alacsony

soha nem fedezik fel
mit tett vele a ruhát, nem
azt mondta:
„kiss me, it’ll gyógyítani, de nem fogja elfelejteni
csókolj meg, azt fogja gyógyítani, de nem fogja elfelejteni”

nem bánom, ha
tartása nekem bizsergés
ha én maradok veled
és akkor maradok én is

csak nem bontják, nem break my heart
és nem szünet
a szív alakú szemüveget
kislány, kislány
akkor csukd be a szemed
a kék kezd nekem magas

ne törd, ne break my heart
és nem szünet
a szív alakú szemüveget
kislány, kislány
akkor csukd be a szemed
a kék kezd nekem jó, hogy nekem alacsony

Szólj hozzá!

Címkék: ... marilyn manson kkl dont break my heart eat me drink me heart shaped glasses

A bejegyzés trackback címe:

https://muut.blog.hu/api/trackback/id/tr14933972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása