HTML

A Műút folyóirat szerkesztőinek naplója

Facebook-oldal

twitter

Tudásgyár

Moderálási alapelvek, etikett

A Műút folyóirat szerkesztőinek naplója moderálás tekintetében a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének vonatkozó alapelveit tartja irányadónak (lásd MTE Tartalomszolgáltatásra vonatkozó működési, etikai és eljárási szabályzat, 3. sz. melléklet).

A jómodorról továbbiakat itt:

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nyárvégi anzix

2008.08.29. 15:27 :: k.kabai l.


Kedves [...]!
Szíves üdvözletem küldöm [...]ból. Az időjárás csodálatos, a szállás kiváló, és az ellátásra sem lehet panaszszavunk.
Tegnap azt találta mondani [...], hogy aki túl sokat tud, annak nehéz nem hazudnia. Erre [...] később úgy válaszolt, hogy ha leírna egy mondatot, és az véletlenül két rímelő sorból állna, az rossz lenne. Valami miatt úgy érzem, mindkettejüknek igaza van és ugyanakkor egyiküknek sem. Ez érthető?
Ezzel zárom is soraim, így is alig maradt hely a címzésnek.
Vidám hétvégét kíván: [...]

12 komment · 1 trackback

Címkék: üdvözlet wittgenstein kkl anzix

A bejegyzés trackback címe:

https://muut.blog.hu/api/trackback/id/tr80639631

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nyáreleji anzix 2010.06.02. 10:24:55

Kedves(?) […]1, szíves üdvözletem küldöm […]2-ről. Az időjárás csodálatos, a szállás kiváló, és az ellátásra sem lehet panaszszavunk. Az éjjel álmodtam veled, biztos mert nem tudtam hová tenni gratuláló leveled, melyben a „végre, vé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedves Szerkesztők, hát mi lesz azzal a tokaji beszámolóval?
Hello Idegen,

Ti nők nem ismeritek a harcteret. Ti magatok vagytok az. De ki kezdte a háborút? Megettem egy cső kukoricát, erről eszembe jutott, a kolléganőm a hűtőben hagyta a zöldbabot - elfelejtettem neki szólni. Megint vészjóslóan erősek a szelek, és képtelenül szürke az égbolt, csak a címzésre jut idő. A hajamat levágták stop lassan megittasulok is.
Maradok a híved.
M.
Kedves JávorPé,
hol bicsaklik meg az arisztotelészi logika?
Minden szempontból jogos kérdésedet (ismét csak) én olvasom (először), ám magam már válaszoltam e problémakörben feltett korábbi kérdésedre; jelesül hogy ebben épp inkompetens vagyok, ám figyelmeztettem kollégáimat...
Azonban kérdésed újfent „a szerkesztők”-höz címezeted — ebből akkor vajon mi következik?
Várj, segítek (magamon):
(a) „A szerkesztők” egy megszólíthatatlan (horribile dictu: érinthetetlen) entitás;
(b) én nem vagyok szerkesztő.
...és a folytatás: ez a képeslap Tokajban íródott, az én fejemben, mert szegény fejem mindössze ilyen szerény beszámolót tud prezentálni az idei Tokaji Írótáborról — tekintve, hogy meg sem jelentem ott (tudjuk, szubjektív akadályoztatás...), azért ez sem rossz, nem?
Kedves Fésűember,
(aki nagyon nem „idegen”), iszonyú pontosak a szavaid, a soraid. Épp sült kukoricát tömök a buta számba — a fene esne a háborúba!
(És szépek a versek.)
tényleg tiszapartos a kép... a nyár tényleg képeslapos, pedig sosem volt az.
- a fene esne a háborúba!
drága fasor,
fölkelek, hogy igyak egy kávét. iszom egy kávét, hogy föl tudjak kelni. úgy hírlik, a halál csupa efféle inverzió, mint olykor az erkély idefenn, slukkok sorozatán.
a nyár irgalmatlan és szép.
alkalmasint - ha érdekel - úgy ébredek, mint aki jobblétre szenderült, csak még nem tud róla.
genyó nyár.
öl.: fe.
Kedves K. Kabai Szerkesztő Úr, vagy van még az, hogy mindenkit meg lehet szólítani ezen a blogon, csak K. Kabai Szerkesztő Urat nem. Gondolom, közölni kellene ezen a felületen.
Ne vegye zaklatásnak, de most már nem is érdekel a beszámolójuk. Mikor is volt a Műút-est. Á, hagyjuk...
Drága JávorPé,
attól tartok, félreértette a válaszomat. Arra próbáltam kilyukadni, hogy ezen a blogon mindenkit meg lehet szólítani, de valami miatt a szerkesztőtársaim nem nagyon reagálnak, sőt --- (helyettük is) én olvasok, írok... Kérem, nézze meg innen olvasva még egyszer előző válaszomat.
(A tokaji beszámolót tényleg nem írhattam meg, hiszen nem voltam ott. Akinek meg kellett volna írnia, nem tette meg. Igazából már engem se nagyon érdekel...)
Üdvözli változatlan tisztelettel:
k.kabai megszólítható és válaszoló lóránt
Kedves Minerva,
a fene eszi a háborút, de még nem ért a végére, és nem is fog sehogy sem, sajn.
Édes Fésűember,
a fasor csak egy fasor, a kávé meg kávé. A nyár irgalmatlan, genyó, és még csak nem is túl szép. (Emlékszel Bruce Willis mondataira? Amikor hosszan csesztetik [már nem emlékszem, melyik filmben], hogy micsoda egy szar szemét ember, meg egy alkoholista roncs, csak ennyit fűz hozzá motyogva: "de legalább szép".)
süti beállítások módosítása