HTML

A Műút folyóirat szerkesztőinek naplója

Facebook-oldal

twitter

Tudásgyár

Moderálási alapelvek, etikett

A Műút folyóirat szerkesztőinek naplója moderálás tekintetében a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének vonatkozó alapelveit tartja irányadónak (lásd MTE Tartalomszolgáltatásra vonatkozó működési, etikai és eljárási szabályzat, 3. sz. melléklet).

A jómodorról továbbiakat itt:

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

www.teisteddki.com

2008.05.19. 20:34 :: k.kabai l.


www.teisteddki.com
 

6 komment

Címkék: kkl az ország romák nélkül szürkébb lenne merjünk sokszínűek lenni te is tedd ki

A bejegyzés trackback címe:

https://muut.blog.hu/api/trackback/id/tr71477511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

láttam egy buszmegállóban ezt a plakátot. az üveget bezúzták rajta.
Itt aztán van cenzúra:) hopp, hová lett a hozzászólásom? szólás szabadság...

szeretem a romákat!!(
Laca,
nem a te kommented volt az egyetlen, amit kimoderáltam. Nyilván valamivel árnyaltabban kellett volna fogalmaznod, s nem dühtől vöröslő fejjel megírni hozzászólásod.
Ha megnézed a jobb oldali sávban a "Moderálási alapelvek" kitételeit, és van türelmed megkeresni a hivatkozott dokumentumot, majd pedig a 3. számú mellékletet, akkor elmondom: hozzászólásodat a nevezett dokumentum-melléklet IV.1.8 pontja értelmében töröltem. Ugyanígy járt a korábban nagyon pontosan hozzászóló Minerva újabb kommentje is, mert nem volt egyértelmű az állásfoglalása az egyértelműen gyűlöletkeltő szándékú oldalra mutató linkkel, holott tudom én, hogy mint egy "elrettentő példát" tette csak ide, ám kommentjében ezt sajnos nem tette nyilvánvalóvá.
És igen, itt van cenzúra: de csak akkor, ha valóban jó okunk van rá.
További körültekintő kommentezést kíván:
kkl
Ps.: talán nem lenne értelmetlen világossá tenned, hogy te nem az a bizonyos Laca vagy, aki egyébként többször megjelenik ezen az oldalon, igaz, nem kommenterként...
"egyértelműen gyűlöletkeltő szándékú oldal" - ez a youtube-os videó lett volna?!:D
semmibaj, hagyjad, nemfontos:)
Bocs,
itt én voltam pontatlan: nem a YouTube, hanem maga a videó, pontosabban a videóként kitett song volt a necces, plusz a mellette található link egy bizonyos oldalra, illetve az adott zenekar további munkássága.
(Most újra megnéztem, hátha csak az volt a gond, hogy elvesztettem a humorérzékemet, de itt, nagyon úgy tűnik, nem ez a helyzet.)
süti beállítások módosítása