HTML

A Műút folyóirat szerkesztőinek naplója

Facebook-oldal

twitter

Tudásgyár

Moderálási alapelvek, etikett

A Műút folyóirat szerkesztőinek naplója moderálás tekintetében a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének vonatkozó alapelveit tartja irányadónak (lásd MTE Tartalomszolgáltatásra vonatkozó működési, etikai és eljárási szabályzat, 3. sz. melléklet).

A jómodorról továbbiakat itt:

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

(átírt) születésnapi levél

2009.04.15. 00:00 :: k.kabai l.


 
 

aszinkron
 

téged a félelem, hogy szétlapít
a szürke, nyomasztó gép,
az idő közönyösen őrlő köve,
engem a sötét mart.
nézted és le is fényképezted nekem,
meg talán másnak is egyszersmind,
a véresen alábukó napot.
tiszta twin peaks, mondtad,
de nem egészen így írtad meg később.
a szavak végig veled maradtak,
én, kihez már hűtlen lettek, nem.
talán engem akartál visszahúzni,
de érkezett helyettem más, mások.
magam zárójelbe kerültem,
már nem voltam umlaut, se aposztróf,
csak egy tilde, kenyérbetűből.
ha valóban kutya lennék,
mint az néhányszor felmerült,
nem valami tudatosan ugyan,
de felmeredt szőrrel, tétován morogva
bámulhattam volna a semmit,
a groteszk, lenullázó maszkokat —
gúnyos nevetés gördült felém
a rezzenéstelen, áruló jegenyék, akácok alatt,
végig a hosszú, álmos utcán,
idomított, itatott, csak ne legyek magamnál.
a közös szótárból kitépted, máshová befűzted,
majd ügyetlenül visszaragasztottad lapok ásítottak,
taszítottak megsemmisítő alomba.
egyre csak igyekeztem nem meggonoszodni.
a gyerekek várhatnak, persze.
az életem vitt föl a lépcsőn hozzád,
ajtót nyitottál teljes valódban,
beszéltél, hallgattalak —
bár már hiába volt közös nyelv, idő.
 
 


 

1 komment

Címkék: ... aszinkron kkl születésnapi levél ted hughes

A bejegyzés trackback címe:

https://muut.blog.hu/api/trackback/id/tr401049085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

„vau-vau”
(magyar kutya)

„wouff- wouff”
(english dog)

„гав- гав”
(русская собака)

„dirt dog”
(ODB)

süti beállítások módosítása