HTML

A Műút folyóirat szerkesztőinek naplója

Facebook-oldal

twitter

Tudásgyár

Moderálási alapelvek, etikett

A Műút folyóirat szerkesztőinek naplója moderálás tekintetében a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének vonatkozó alapelveit tartja irányadónak (lásd MTE Tartalomszolgáltatásra vonatkozó működési, etikai és eljárási szabályzat, 3. sz. melléklet).

A jómodorról továbbiakat itt:

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2nd Birthday Party

2009.08.02. 12:00 :: k.kabai l.

„Ehun e!”, bizony ezt is megértük: kétéves a Műút. Ennek alkalmából július 30-án, pénteken Miskolctapolcán, a főszerkesztő házának kertjében tartottuk meg második ünnepi összejövetelünket (az elsőről, mely tavaly augusztusban zajlott le, szubjektív akadályoztatás miatt nem számoltunk be blogunkban).

Azonban 29-én volt „before-party” is: szerkesztőségünk a Gömör–Tornai Fesztivál vendégeként bemutatkozott Gömörszőlősön — a jó hangulatú rendezvényen talán egyfajta ufóknak tűnhettünk mindaddig, míg egyes szerkesztőink és családtagjaik be nem épültek az Esztenás együttes csángó táncházának lelkes rajongói közé —; a szíveslátásért, a kiváló kosztért-kvártélyért ezúton is köszönetet mondunk!
 

Szerkesztőségünk a gömörszőlősi bemutatón
(balról jobbra: Jenei László, k.kabai lóránt, Zemlényi Attila és Kishonthy Zsolt;
a képről hiányzik: Tellinger András)

 

A pénteki ünneplésről nem is szaporítaná különösebben a szót az előszeretettel jótékony homályba burkolózó tudósító, beszéljenek helyette is az ott készült fotók, illetve a közéjük ékelődő, a diszkréció érdekében forrásjelölés nélküli beszélgetésrészletek — ám mindenképp ki kívánja emelni, hogy a csülökpörkölt, miként a frissen sütött lángos is, kiváló volt.
 

Extra special guest az álmodozó képzőművészeti szerkesztő jobbján: Seres László

 

LSD-n voltam, rajzoltam, és emlékszem, még azt is ráírtam a képre: „Nem én vagyok Paul Klee apukája...”
 

Szerkesztőfeleségek (Mónika és Melinda)

 

Linóleum van a falon is...
 

Szerkesztőgyermekek (Hanna, Luca, Flóra, Lili)

 

...ugyanúgy meg kell találni, mi lesz a vége...
 

Ilyen vizuális ötleteim vannak!”
— fejti ki a tördelőszerkesztő

 

Menjünk el Norvégiába egy fúrótoronyba dolgozni, aztán veszünk egy szőlőt Egerben, és megszopatjuk a szomszédokat!
 

„Apa, nem is vagyok beteg!”
— mondja lánya a képzőművészeti szerkesztőnek

 

Író vagyok, nem a szavak embere!
 

„Több tíz évfolyam lebeg szemem előtt!”
— a főszerkesztő a jövőbe néz

 

— Hogy áll a regény?
— Szarul...
— Dehogy is... Ott van a lap tetején a cím: Stockholmi beszéd...

 

„Annyival én is kibékülök...”
— reagál a kritika-esszé rovat szerkesztője

 

Lyukóban vagyok. Pisztolyom is van.
 

„Na hol a lényeg?”
— a főszerkesztő segítségül hívja a horgászlámpáját is

 

Tessék, fiam, lejönni a mélybe!
 

„Várjál, keresem én is!”
— a szépirodalmi szerkesztő besegít

 

Ha ezt a poharat eltalálom, megiszom. Ha nem, akkor hazamegyek.
 

„Tudtam, hogy nem lesz elég a sör!”
— a tördelőszerkesztő már a múltban is látta a jövőt

 

(Fotó: Murvai Melinda & kkl)

2 komment

Címkék: születésnap jenei műút zemlényi kkl kishonthy csülökpörkölt gömör tornai fesztivál tellinger

A bejegyzés trackback címe:

https://muut.blog.hu/api/trackback/id/tr421282104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ehun'e,
a főszerkesztő lefotózta a perkeltet is, íme:
http://m.blog.hu/mu/muut/image/2009_nyár%20351.jpg
Gyohó,
befutott Jenei kolleg' verziója is ugyanerről, tessék és menjenek és olvassák:
southtale.blogspot.com/2009/08/felszabadultan.html
süti beállítások módosítása